• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Vilka lånebolag använder instantor?

R

Raritet

Gäst
Poäng: 0
Vilka lånebolag använder instantor? Och kan ex 4 dragningar för spel förstöra hela chansen till lån?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 280
Mottagna reaktioner
882
Poäng
717
Vilka lånebolag använder instantor? Och kan ex 4 dragningar för spel förstöra hela chansen till lån?

"Riktiga lånebolag" eller sms-bolag? T.ex Ferratum, Tryggkredit och alla deras småsidor använder det, samt GF Money och deras andra sidor. Bäst om du frågar vilket bolag du har tänkt söka till så kan vi andra som har erfarenhet av dom svara.

Menar du de större bankerna är min erfarenhet från att ha läst forumet att många istället vill se kontoutdrag utskrivet, inte alltså via Instantor. Dock är det säkert någon annan större bank också.
 
R

Raritet

Gäst
Poäng: 0
"Riktiga lånebolag" eller sms-bolag? T.ex Ferratum, Tryggkredit och alla deras småsidor använder det, samt GF Money och deras andra sidor. Bäst om du frågar vilket bolag du har tänkt söka till så kan vi andra som har erfarenhet av dom

Menar du de större bankerna är min erfarenhet från att ha läst forumet att många istället vill se kontoutdrag utskrivet, inte alltså via Instantor. Dock är det säkert någon annan större bank också.


Svårt att säga exakt då jag vill använda advisa
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Inte bara, de såg att jag hade överföring till legalis inkasso så fick lösenkrav på hela den skulden.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp